sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Fixarea sifonierului de perete

Am cumparat un sifonier nou in dormitor si, dupa montarea acestuia, am constatat ca se misca. Producatorul de mobila prevazuse dulapul cu un sistem de ancorare prin latura din spate, insa plinta, destul de lata, nu imi permitea acest lucru, deoarece distanta fata de perete era destul de mare. Atunci am gasit o metoda de ancorare a dulapului de perete cu ajutorul unor coltare metalice care se aplica pe exteriorul sifonierului. Acum alta problema a fost sa stabilesc punctele de ancorare, deoarece dulapul era inalt si nu ramaneau decat vreo 20 cm fata de tavan si nu aveam loc sa gauresc peretele cu bormasina. In final am gasit o solutie: un coltar deasupra sifonierului si celalalt in lateral. Ambele zone nu sunt vizibile din camera, asa ca a fost solutia ideala.